Назва клубу не надто зміниться, але замість традиційного Internazionale буде використовуватися Inter Milano. Так у клубі хочуть мати більше асоціацій з містом. Про це повідомляє La Gazzetta dello Sport.
До теми Інтер впевнено обіграв Ювентус у принциповому дербі в Італії: відео
Відтак зміниться і герб клубу. Він буде модернізований. Як саме – поки невідомо. Видання зазначає, що на логотипі команди намагатимуться обіграти букви I та M з нової назви. Хоча вони присутні й на попередньому гербі команди, який створили ще у 1908 році.
Інтер використовує свій герб з 1908 року / Фото twitter.com/Inter
До такого кроку китайська компанія Suning Group, яка і володіє Інтером, вдалася, щоб зробити бренд більш пізнаваним у світі. Кольори клубу – синьо-чорні, навряд чи будуть змінювати.
Окрім того, компанія Pirelli перестане бути титульним спонсором клубу. Контракт розрахований до літа 2021 року. Вони були на футболках команди з 1995 року, що є найдовшим партнерством в історії футболу.
Представити зміни мають 9 березня.
Інтер стане не першим клубом в Італії, який вдасться до ребрендингу заради більшої впізнаваності бренду. У 2017 році так зробив і Ювентус, який змінив логотип команди. Замість геральдичного герба з конем туринський клуб використав просто стилізовану букву J.