Хемілтон, який напередодні виграв кваліфікацію, від старту не мав ніяких проблем і перетнув фінішну лінію першим, повідомляє 24 канал. Другим на подіумі опинився пілот Red Bull Макс Ферстаппен. Гонщик Mercedes Валттері Боттас завершив гонку третім.

До теми: Пілоти Mercedes на чолі з Хемілтоном розірвали кваліфікацію гран-прі Угорщини

Хід гонки

Ще до старту гран-прі стало зрозуміло, що вболівальників чекає незабутня гонка. Перед початком гонки пілот Red Bull Макс Ферстаппен пошкодив болід, не впоравшись з керуванням. Та механіки встигли полагодити болід і нідерландець стартував.

Через те, що в Будапешті падав дощ, гонщики вирішили стартувати на intermediate – проміжна гума для мокрої траси. Під час прогрівального кола гонщики Haas заїхали в бокси, щоб "перевзутися". Як показав старт гонки, це було правильне рішення.

На старті відразу декілька позицій втратив пілот Mercedes Валттері Боттас і гонщик Racing Point Серхіо Перес. Натомість вдало стартував Ферстаппен піднявшись на третє місце.

Від другого кола пілоти почали змінювати гуму на м'якшу, тому гонщики Haas на деякий час опинилися у топ-5. Найбільше програли McLaren, які вилетіли з топ-5.

Льюїс Хемілтон впевнено утримував перше місце. Гонщик Red Bull Алекс Албон, який провалив кваліфікацію, почав швидко відігравати позиції і вже до 15 кола був 8-м.

Перший схід відбувся на 18 колі. Задимівся Alpha Tauri П'єра Гаслі.

Чи не найповільнішим на трасі був пілот Ferrari Шарль Леклер, якому під час піт-стопу поставили soft. Помилка з гумою коштувала Леклеру втрати позицій, тому він на 21 колі пішов на другий піт-стоп і отримав жорстку гуму.

Слідом за Леклером жорстку гуму поставили його партнеру Себастьяну Феттелю – у Ferrari відверто не надіялися на дощ, який гонщикам обіцяли половину гонки.

На 34 колі Леклер завдяки свіжішим колесам пройшов Ландо Норріса з McLaren.

На тому ж колі Боттас "перевзувся", але отримав гуму середньої жорсткості. Після цього майже всі гонщики заїхали в бокси, щоб змінити колеса.

Ближче до 41 кола Боттас почав наздоганяти Ферстаппена і різниця між пілотами складала 4 секунди. На 46 колі Валттері вже був у зоні DRS, але не починав атакувати.

Натомість на 8-е місце вийшов Даніель Ріккардо з Renault, обійшовши Haas Магнуссена.

На 50 колі несподівано у боксах побував Боттас і відставання від Ферстаппена було понад 20 секунд. На тому ж колі у боротьбі за 10-е місце Карлос Сайнс сів на хвіст Леклеру.

Через 11 кіл атаки Сайнса на свого майбутнього партнера завершилися успіхом. Іспанець пройшов Леклера.

Не пощастило Боттасу, який не зміг обігнати Ферстаппена на останньому колі і фінішував третім. На четвертому місці фінішну лінію перетнув Ленс Стролл з Racing Point.

П'яту позицію посів Албон, який наприкінці гонки випередив пілота Ferrari Себастьяна Феттеля. Також в очковій зоні фінішували Перес, Ріккардо, Магнуссен і Сайнс.


Результати гран-прі Угорщини / Фото twitter.com/f1

Відеоогляд гран-прі Угорщини

Після гонки пілоти Haas Кевін Магнуссен і Ромен Грожан були оштрафовані на десять секунд кожен.

Стюарди вирішили, що наказ команди заїхати на піт-стоп під час прогрівального кола порушував правило про відсутність сторонньої допомоги під час гонки.

Таким чином, Магнуссен перемістився з дев'ятої позиції на десяту, Грожан – з 15-ї на 16-ю. Найбільше користі від цього отримав Сайнс, який з 10-ї сходинки перемістився на 9-у.