Хемілтон стартував першим і тільки одного разу на короткий проміжок часу віддав лідерство у гонці партнеру по команді Mercedes Валттері Боттасу. пише 24 канал. Боттас фінішував другим. Третім став Алекс Албон з Red Bull. Для тайського гонщика це дебютний подіум у Формулі-1.
Варте уваги Чотириразовий переможець Формули-1 Феттель покидає Ferrari та переходить в Aston Martin
Хід гонки
Старт гонки виявився надзвичайно цікавим: гонщики не встигли проїхати коло, як з'явився автомобіль безпеки.
Вдало розпочав гран-прі Шарль Леклер, який з 5-ї сходинки піднявся на 3-у. Натомість через аварію зійшли П'єр Гаслі та Макс Ферстаппен. Останній після того, як ледь не обігнав Хемілтона, різко почав втрачати швидкість і зіткнувся з іншим болідом.
Лідерство під час старту втратив Хемілтон, якого обігнав Боттас.
На 7-у колі під час рестарту гонки знову сталася аварія – жовті прапори і як наслідок повернення автомобіля безпеки. Через коло гонку було зупинено, щоб маршали могли прибрати уламки розбитих машин.
Боттас на рестарті вирішив не розганятися і пелотон був дуже густим. Джовінацці вирішив швидше розігнатися і в'їхав у Магнуссена, після чого за ланцюговою реакцією зачепило Сайнса та Латіфі.
Також проблеми виникли в Естебана Окона через перегрівання гальм. Таким чином, у гонці залишилося 13 пілотів.
На 10-у колі під час рестарту Хемілтон повернув собі лідерство, обійшовши Боттаса. Натомість Алекс Албон з 4-го місця відкотився на 7-е. За два кола пілоти Mercedes пішли у відрив, що могло свідчити тільки про відсутність боротьби за перемогу.
На 15-у колі Ріккардо вдало атакував Переса і піднявся на 5-у позицію. З останньої сходинки прорив почав Феттель, який обійшов Грожана та Ряйкконена.
Цікава боротьба була за третє місце, адже Леклера наздогнав Стролл. На 18-у колі Леклер не збіг відбити атаку канадця, який на прямій використав DRS.
Через три кола Леклер був уже 7-м: Шарля в однаковому стилі обігнали Ріккардо, Албон та Перес. На 22 колі нерви Леклера не витримали і він першим заїхав у бокси, взявши жорстку гуму – стратегія Ferrari була доїхати гонку з одним піт-стопом.
На 28-у колі Норріс наздогнав Переса та пройшов мексиканця. Після серії піт-стопів ситуація на трасі не змінилася: пілоти Mercedes лідирували з комфортною перевагою, від яких сильно відстав Ріккардо. Надалі втрачав позиції Леклер, якого пройшов ще й Норріс.
На 38-у колі Леклера наздогнав і Квят, але росіянин не встиг обігнати пілота Ferrari, який заїхав у бокси по нову гуму.
На 43-у колі автомобіль безпеки втретє виїхав на трасу. Свій болід розбив канадець Ленс Стролл, який переслідував Ріккардо. Стролл вилетів у 9-у повороті. Пілот заявив, що в нього стався прокол.
На 45-у колі гонку вдруге вирішили зупинити. Тільки 12 пілотів продовжували боротьбу за перемогу.
Під час евакуації боліда Стролла він почав горіти.
Третій старт гонки з місця увінчався обгоном Ріккардо. Австралієць обійшов Боттаса, хоча той швидко відіграв позицію. На 4-у сходинку піднявся Албон, пройшовши Переса.
П'ять секунд штрафу отримав Ряйкконен, адже заїхав на піт-лейн, коли це було заборонено. На 51-у колі до першого подіумі у Формулі-1 наблизився Албон: він обійшов Ріккардо.
У підсумку Хемілтон доїхав першим та здобув чергову перемогу в сезоні. Другим став Боттас, а вперше на подіумі, посівши третє місце, опинився Албон.
Результати гонки
- Хемілтон
- Боттас
- Албон
- Ріккардо
- Перес
- Норріс
- Квят
- Леклер
- Ряйкконен
- Феттель
- Рассел
- Грожан
Тільки дві команди фінішували на гран-прі Тоскани у повному складі – Mercedes та Ferrari. Для італійської команди це був ювілейний 1000-й гран-прі.
Гран-прі Тоскани відеоогляд