Влітку італійський футбольний клуб Інтер підписав угоду про співпрацю із американською компанією Paramount+. Вона широко відома у галузі кіноіндустрії.
До теми Гравець Інтера відсвяткував з фанатами свій переможний гол без шортів: кумедне відео в трусах
Інтер прорекламує черепашок-ніндзя
Вперше логотип бренду з'явився на футболках Інтера в кінці минулого сезону, в тому числі і у фіналі Ліги чемпіонів. Тоді сторони вирішили пролонгувати угоду ще на рік.
На початку березня Інтер та Paramount проведуть цікаву піар-акцію. На матч 27 туру Серії А проти Дженоа (4 березня) міланці вийдуть у футболках з логотипом відомої кінофраншизи "Черепашки-ніндзя".
Форма Інтера з черепашками-ніндзя / inter.it
Річ у тім, що 1 березня на ОТТ-платформі вийде новий анімаційний фільм про черепашок-ніндзя від Nickelodeon Animation та Point Gray Pictures. Метою акції є не тільки реклама фільму, а і єднання футболу з іншими розвагами.
Читайте також Кризовий Наполі призначив загадкового тренера: він є потенційним суперником України на Євро-2024
Крім того, на передматчеву розминку разом з гравцями Інтера вийдуть люди в костюмах головних героїв кінострічки – черепашок Леонардо, Донателло, Мікеланджело та Рафаеля. Це вже не перша подібна акція від Інтера та Paramount+, у грудні минулого року міланці грали із логотипом франшизи "Трансформери".
Інтер у сезоні 2023-2024
- міланський клуб є впевненим лідером чемпіонату Італії, набравши 69 очок у 26 матчах
- Інтер випереджає найближчого переслідувача Ювентус аж на 12 балів
- також "неррадзурі" непогано виступають в Лізі чемпіонів – вийшли з групи з Реал Сосьєдадом, Бенфікою та Зальцбургом
- у першому матчі 1/8 фіналу італійці мінімально обіграли Атлетіко (1:0)
- також у січні цього року підопічні Індзагі виграли Суперкубок Італії, здолавши у фіналі Наполі
- а ось з Кубка міланці вилетіли в 1/8 фіналу від Болоньї