Як фастфуд фінансує футбол: топовий європейський чемпіонат носитиме назву McDonald's

5 березня 2024, 12:11
Читать новость на русском

Джерело:

La Gazette du Fennec

Чемпіонат Франції вигідно продав неймінгові права мережі американських закладів харчування McDonald's. Раніше Ліга 1 також носила назву бренду, пов'язаного з їжею.

Чемпіонат Франції є однією з найкращих та найпрестижніших ліг в Європі. Організатори турніру часто продають неймінгові права на змагання для отримання прибутку.

До теми Трансферна сага добігла кінця: Мбаппе узгодив контракт із новим клубом – відомі умови

Бургери – спонсор футболу

Так, з 2020 року Ліга 1 мала титульного спонсора Uber Eats. Ця компанія спеціалізується на доставці їжі у багатьох країнах Європи. Втім з сезону 2024-2025 чемпіонат Франції змінить свою назву.

Французькі ЗМІ повідомляють, що Ліга 1 майже підписала контракт із популярною мережею фастфудів McDonald's. Саме назву цього американського бренду французька літа носитиме з літа 2024 року.

Фінансове покращення

Джерело зазначає, що McDonald's заплатить організаторам за неймінгові права 20 мільйонів євро за сезон. Угода ще не підписана, але вона на завершальній стадії.

Читайте також УЄФА покарав Марсель через поведінку фанатів у матчі з Шахтарем: що відомо

Чинний спонсор Uber Eats виплачує близько 15 мільйонів за рік та намагався знизити цю суму через відхід низки зірок – Ліонеля Мессі, Неймара та можливий трансфер Кіліана Мбаппе.

Нагадаємо, що після 24 турів сезону 2023-2024 впевненим лідером Ліги 1 є чинний чемпіон ПСЖ. Команда Луїса Енріке випереджає Брест на 9 балів та Монако – на 13.