У дводенний формат гонки був вписаний проїзд десятьма спецділянками. Короткий перший день не був багатим на події, а екіпаж Eurolamp WRT став найкращим на обох спецділянках і закінчив день на першій позиції абсолютного заліку.
Читайте також: Інженер Renault використовує папки з українським гербом на гонках Формули-1: він розповів чому
А ось субота, 19 січня (основний день гонки), принесла вражаючу боротьбу за перемогу. Перший час на ранковому допі підтвердив амбіції українсько-естонського екіпажу. На екваторі дистанції Горбань і Ларенс продовжували лідирувати, але на небезпечну відстань наблизився екіпаж норвежця Олівера Сольберга і британця Аарона Роберта Джонстона.
Читайте також: Вперше жінці підкорилося історичне досягнення на смертельній гонці Дакар-2019
Друга частина фінального дня гонки пройшла в щільному протистоянні двох інтернаціональних екіпажів. На останній спецділянці в боротьбу за секунди втрутився зовнішній фактор – пробите колесо на Mini JCW WRC Валерія Горбаня вбило інтригу в боротьбі за перемогу. Український пілот у підсумку посів друге місце, поступившися перемогою екіпажу Олівера Сольберга.
Наступний етап пройде 9 лютого в Латвії, в околицях міста Гульбене.