Новий спонсор – нові можливості
Таку інформацію про нового титульного спонсора повідомило й видання Mundo Deportivo. Якщо каталонському клубу вдасться дійти згоди з Spotify, то скоро ця назва красуватиметься на формі команди.
Цікаво Жодної української пісні: що слухали українці на Spotify у 2021 році
Стрімінговий сервіс Spotify не лише стане титульним спонсором, а й планує купити назву легендарної арени "Камп Ноу". Ще не варто точно говорити про співпрацю. Наразі лише тривають перемовини.
Що таке Spotify
Шведський сервіс потокового аудіо в інтернеті, що дозволяє легально й безкоштовно прослуховувати музичні композиції.Співпраця може принести каталонському клубу 30 – 60 мільйонів євро на рік.
Rakuten, японська компанія із найбільшим сайтом електронної комерції у Японії, більше не бажає співпрацювати з іспанським грандом. Японська компанія виплачувала клубу 55 мільйонів євро.
Тепер спонсор не готовий віддавати такі гроші, враховуючи ситуацію у Барселоні та результати, які показує команда. Таке рішення не влаштовує президента каталонського клубу.
Тим паче, що у сторін 30 червня спливає контракт про співпрацю.