Своєрідний захід "Мерседес" приурочив до сторіччя з дня народження п’ятиразового чемпіона світу.
"Це вражаюча можливість оцінити технічні аспекти тогочасних болідів. Неймовірно, що така потужність була доступною уже тоді в 54-му році. У той же час можна лише уявити якою майстерністю слід було володіти, аби керувати таким болідом на межі, в бойових умовах в Монте-Карло, наприклад, чи деінде. Якщо ж порівнювати з сьогоденням, то звісно це зовсім по-іншому але точно не менш весело", - каже 7-разовий чемпіон світу Міхаель Шумахер.
Ніко Росбергу дісталася честь пілотувати саме той болід на якому Фанхіо вигравав на ще старій конфігурації Нюрбургринга, де власне, й відбувався символічний заїзд.
"Дуже, дуже дивно. Сидиш наче на подушці, немає ременів безпеки і болід дуже, дуже легкий. Коробка передач у вас прямо між ніг. Одна педаль з самого краю праворуч, інша ліворуч. Це так незручно. Але потім, коли ви пілотуєте цей болід, то швидко звикаєте до усього цього дуже, дуже швидко", - каже пілот "Mercedes GP" Ніко Росберг.
Аргентинець Хуан-Мануель Фанхіо, який на цьому боліді не мав рівних завоював загалом п’ять чемпіонських титулів у 50-х роках минулого століття і досі повторити подібне вдалося лише Міхаелю Шумахеру. Фанхіо пішов з життя у 1995 році, незадовго після того як йому виповнилося 84 чотири роки.