Три десятки екіпажів з 11 українських міст зустрілися на одній брудній дорозі. Учасникам дозволили майже все - штовхатися, врізатися один в одного і навіть перекидати автомобілі. Втім розумні межі таки є - заборонений наджорсткий контакт автівок та рух проти руху. Перемагає той, хто зуміє залишитись на дорозі.
“Гонка інтелектуальна, де треба швидко мислити, міркувати, приймати рішення за лічені секунди, і відповідно зреагувати на зміну ситуації. Ось це і є майстерність спортсмена”, - розповідає головний суддя змагань Віталій Бондар.
Найбільшу кількість автомобілів на змагання представила команда з Запоріжжя - одразу 7 авто. Кожна з машин має потужний досвід у перегонах - понад 30 заїздів. За кермом як досвідчені гонщики, так і новачки.
На старт одразу виходять усі учасники, тут стоять поруч і дорогі німецькі автомобілі, й застарілі радянські зразки автопрому. Майже усі машини післяаварійні, адже саме після аварій, коли кузов знищений, а начинка залишилась в строю, авто стає базою для боліду. Їх спеціально переобладнують каркасами безпеки та переносять назад радіатори.
“Каркас безпеки за правилами, ремені безпеки за правилами, автомобіль зроблений на базі Audi, решта - справа механіків і техніків. Доглянутий автомобіль, хороша гума - тоді автомобіль буде гідно поводитися на трасі”, - запевняє водій (м. Запоріжжя) Сергій Рябчук.
Траса перегонів 750 метрів, вона посилена трамплінами, швидкісними ділянками та кільцями - кросовим і болотяним. Гонщики мають пройти 3 етапи, кожен з яких складається з 12 заїздів.
“Спочатку було слизько, трошки розкидали, ґрунт чіпкий став”, - каже водій (м. Ірпінь) Олександр Кубечко.
“Перелили трошки, забагато бруду, доопрацювати трошки треба і буде відмінна”, - сказав водій (м. Ірпінь) Олександр Мандрік.
Після кожного етапу вилітають ті, кому не пощастило, й чиє авто більше не може рухатись. Але під час перерви механіки можуть провести експрес-ремонт та знову поставити машину на колеса.
Так сталося й з автомобілем учасника з Севастополя. Під час гонки в нього відмовило кермо й весь етап він їхав задом наперед, але гонку все одно не припинив.
“Рульове управління пошкоджено, автомобілем неможливо управляти, тому доводиться їхати в такому стилі”, - розповідає водій ( м. Севастополь) Андрій Корольов.
Переможцем змагань став учасник потужної команди з Кривого Рогу. Саме в цьому місті і зародилися такі вітчизняні перегони. Друге місце дісталося гонщику з Київської області, третє - також за криворожцями.