CEO FAVBET Tech Артем Скрипник розібрав основні тези щодо перспектив штучного інтелекту в азартній галузі.
Варте уваги Проблеми ChatGPT, про які ніхто не говорить: чому ШІ все частіше стикається з обмеженнями
В чому різниця між AI та ML
Штучний інтелект (AI) охоплює створення комп’ютерних систем, що можуть виконувати завдання, які зазвичай вимагають людського інтелекту, здатності самостійно приймати рішення, діяти та адаптуватись на основі обмеженої інформації. Натомість машинне навчання (ML) – це підгалузь AI, зосереджена на розробці методів навчання для комп'ютерів, завдяки яким вони аналізують надані дані та на їх основі поступово вчаться вирішувати складні завдання.
AI знає, як ти граєш
В азартній галузі більш широке застосування знаходить саме ML, а не повноцінний штучний інтелект.
Прогнозування поведінки гравців. Застосування AI у сфері азартних ігор сприяє кращому розумінню мотивів та рішень гравців. Інструменти, засновані на AI, здатні аналізувати великі обсяги даних та виявляти залежності. Таким чином, стає можливим розробка рекомендаційних систем, які враховують індивідуальні уподобання та стилі гри користувачів, що особливо актуально для онлайн-казино.
Персоналізація. Машинне навчання (ML) дозволяє глибше зрозуміти та розділити аудиторію за різними критеріями, такими як ігрові уподобання, історія гри та типом ставок. Отримавши цю інформацію, можна розробляти контент, який цікавий саме для певної когорти гравців, замість того, щоб цілитись у мас-маркет. Це можуть бути персональні бонуси, спеціальні пропозиції, турніри та інше.
Простими словами, ML дає можливість не вгадувати, а з першої спроби запропонувати користувачу те, що викликатиме у нього емоційний відгук. Для розробників гральної платформи це дає серйозну перевагу.
З іншого боку, це й поліпшення операційних процесів для самих організаторів. Зокрема, машинне навчання дозволяє ефективніше аналізувати рекламні кампанії, оптимізувати бюджети та канали просування, а також прогнозувати LTV (lifetime value) для різних сегментів користувачів.
Якісна підтримка. Використання систем штучного інтелекту, таких як Chat GPT, дозволяє відповідати на приблизно 80% стандартних запитань, пов'язаних з платіжними інструментами, правилами розрахунку ставок, умов бонусів та іншими аспектами. Таким чином, AI зменшує навантаження на кол-центри та допомагає операторам сконцентруватися на вирішенні більше складних питань.
Відповідальна гра та безпека гравців. Головна аудиторія операторів — дорослі люди, що приходять у казино відпочити та отримати емоції. Тому завдяки ML в організаторів з’являється інструмент, щоб знизити ризики для гравців: відстежувати поведінкові патерни, бачити, коли користувач починає витрачати набагато більше, ніж зазвичай. Це може бути сигналом обмежити ігрову активність гравця або дізнатись причини нетипової поведінки.
Як FAVBET Tech працює з AI
Зараз в компанії FAVBET Tech займаються розробкою сервісу та сегментацій, впроваджують інструменти ML для персоналізації системи лояльності. В планах – ще більша інтеграція технологій AI в платформу та автоматизація багатьох операційних процесів.
Артем Скрипник бачить велике майбутнє за AI та стверджує, що варто інвестувати сюди ресурси: "Останній рік без перебільшення змінив ІТ-індустрію. Не всі це розуміють або бажають приймати, однак зараз для нашої галузі відбувається переломний момент, який розділить її на "до" та "після" AI. І сьогодні entertainment-tech компаніям варто зосередитись на тому, щоб не залишитись в епосі "до".