Причиною конфлікту стала наявність на новому боліді SF 1000 логотипу Mission Winnow – бренду, створеного компанією Philip Morris, титульного спонсора Ferrari, інформує grandpx.news.

До теми: Mercedes показав ліврею нової машини Формули-1 і оголосив про великий контракт – фото

У Codanos вважають наявність логотипів прямою або непрямою рекламою тютюнової продукції, яка в будь-якій формі заборонена в Італії.

Хоча бренд Mission Winnow безпосередньо не пов'язаний з курінням.

За інформацією видання Automoto, в уряді Італії визнали законність претензій Codacons до Ferrari.

"Наші позиції підкріплені підтримкою міністерства, яке згідне з нами, так що ми почнемо судовий розгляд щодо Ferrari. Ми також попросив вилучити новий болід Ferrari", – заявив президент Codacons Реджіо Емілія.

  • Ferrari провела презентацію нового боліду 11 лютого. У заході, окрім керівництва Скудерії, взяли участь пілоти Шарль Леклер і Себастьян Феттель.
  • Наприкінці 2006 року ФІА (Міжнародна автомобільна федерація) офіційно заборонила розміщення брендів тютюнових компаній на болідах команд.
  • До того моменту більшість країн, які проводили Гран-прі, вже прийняли схожі законопроєкти щодо обмеження зовнішньої реклами тютюну, і ФІА більше не могла залишатися осторонь.
  • Втім, Ferrari практично щосезону знаходила можливість для прихованої реклами. Як відомо, італійська команда має контракт з Philip Morris та її відомим брендом сигарет Marlboro.