Спеціально для майбутнього сезону студією брендингу "Гагарін" був розроблений унікальний логотип, який буде використовуватися на формі хокеїстів, в промо-роликах і ТБ-трансляції, діджитал-просторі та в друкованій продукції.
Читайте також: 40 шрамів на обличчі, алкоголізм та затяжні депресії: якою ціною Террі Савчук став зіркою хокею
"Центральним елементом логотипу ми зробили позначення сезону, яке відразу привертає увагу. В умовах сьогоднішньої нестабільності ми змогли успішно провести вже три чемпіонати, і прагнемо зробити кожен наступний якомога краще і цікавіше. Ми свідомо використовували латиницю в написанні, оскільки наші прагнення не обмежуються Україною: ми також працюємо з представниками країн Східної та Західної Європи. Основними кольорами логотипу було обрано синьо-жовтий, як кольори прапора, і сірий металік. Ну а символічні зображення шайби та ключки дають можливість безпомилково ідентифікувати нашу приналежність навіть для людей, далеких від спорту в принципі", – прокоментував появу нової емблеми сезону виконавчий директор УХЛ Олексій Брага.
Матч-відкриття чемпіонату УХЛ буде зіграно в Дружківці 14 вересня, коли зустрінуться "Донбас" та херсонський "Дніпро".
До слова, Українська прем'єр-ліга представила новий логотип і назву турніру.