Автодром "Істамбул-парк" в сьоме у своїй історії прийматиме етап чемпіонату світу з автоперегонів у королівському класі Формула-1. Саме Туреччина відкриє європейську частину сезону. Тож отримавши тритижневу паузу в зв’язку з переїздом із Азії на старий континент практично усі команди-учасниці встигли підготувати чималий пакет оновлень для своїх болідів.

Навіть у Red Bull, чий РБ7 і так здавалося їде краще не вигадає, попрацювали над системою КЕРС, яка тепер начеб то повинна працювати як і в більшості конкурентів.

Не відкривають карт головні поки конкуренти "биків" - представники Макларена. Натомість у станах Феррарі, Мерседеса, Лотус-Рено не приховують того, що розраховують завдяки новинкам ближче підібратися до лідерів.

В чому ж команди одностайні так це в думці, що гран-прі Туреччини стане справжнім випробуванням для шин. Покришки Pirelli на попередніх етапах зношувалися швидше ніж їхні попередники від Бріджстоун. Швидкісні ж повороти "Істамбул-парку" обіцяють стати справжній пеклом для шин.

Водночас сама траса не повинна значно нагрітися. На суботу та неділю синоптики обіцяють в Стамбулі прохолодну погоду без опадів. Зазначимо також, що нині у пелотоні є лише троє пілотів яким вдавалося вигравати у Туреччині - тричі це робив Феліпе Массі і по разу макларенівці Дженсон Баттон та Льюїс Хемілтон.