"О, я на цю тачку 100 гривень кинув!"
Заклики про допомогу армії стали буденністю. Великі фонди досі можуть закривати мільйонні збори за кілька днів, однак загальна картина така, що потреби війська зростають, а темпи донатів – ні. Тому у FAVBET вирішили змінити підхід та перетворили черговий збір на телевізійне шоу у дусі хіта MTV середини нульових. З яскравим ведучим, бадьорим монтажем та здоровою порцією гумору.
"Все, як заповів Хzibit: одна тачка – один випуск шоу", – розповідає креативний менеджер проєкту Дмитро Топорков. – "Ми зі знімальною командою завжди балансуємо між тим, щоб показати підготовку тачки весело та драйвово, однак не втратити усвідомлення серйозності процесу. Бо за фановою обгорткою у нас ховається реальна підтримка тих, хто зараз рятує країну".
За словами Дмитра, такий формат розв'язує дві важливі задачі. Перша – дати фідбек благодійникам, щоб вони бачили, як їхні донати не закривають якісь абстрактні потреби, а ось – стоять на полігоні, пофарбовані в камуфляж та готові лякати орків. Друга – завіруситись у соцмережах, щоб залучити до зборів якомога більшу аудиторію та загалом актуалізувати тему підтримки армії у суспільстві.
І з обома задачами проєкт справляється на відмінно. Перший епізод шоу з прокачкою пікапа Mitsubishi L200 вже зібрав 13 тисяч переглядів на Ютубі, а анонс відео потужно увірвався ТікТок з 2,1 мільйона переглядів та кількома сотнями коментарів. Тут і жарти, і критика, і палкі дискусії. І це круто, бо означає, що українцям не байдуже.
А тим часом на Ютубі вже вийшов другий випуск "Прокачки", де апгрейдили Nissan X-Trail для секретного підрозділу ЗСУ. А це – дуже секретне посилання на нього.
А що за лаштунками?
Креативник проєкту розповідає, що за кожним новим випуском шоу стоїть велика робота багатьох людей. Пошук, придбання та доставка авто – справа Favbet Foundation. З початку війни працівники фонду займаються закупівлею транспорту для нашого війська, тож вже багаторазово відпрацювали ланцюжок та блискуче справляються.
Прокачують авто українські West Coast Customs – майстерня NoMotors. Співпраця FAVBET та NoMotors почалася ще у 2021-му зі створення крутезного дрифт-кару у фавбетівській стилістиці, який брав участь в усіх турнірах України. Але з початком повномасштабного вторгнення спорт став на паузу, і на заміну тачкам для дрифту прийшли колеса для ЗСУ.
Після доставки машини до станції NoMotors починається процес підготовки: діагностика, пошук необхідних запчастин, ремонт та встановлення додаткового обладнання. Останнє – одна з фішок "прокачки". Команда намагається зробити кожну тачку унікальною та пристосованою під задачі конкретного підрозділу. Комусь – нічне бачення, комусь (трошки спойлерів) – додатковий каркас та лавки в кузов, комусь – турель для кулемета. В середньому повний апгрейд авто займає 10-14 днів.
Відповідальні за гарну картинку та кльовий монтаж – RPK Production. Знімальний процес йде паралельно з ремонтом. Доки їдуть деталі, знімають інтро та тест-драйв. Як тільки почався ремонт, переїжджають до станції. Коли тачка готова – фінальна презентація перед тим як відправити авто на фронт. На один випуск шоу команда витрачає три дні.
Головні люди в кадрі – актор та амбасадор FAVBET Євген Янович, а також засновник NoMotors Сергій Кремець. Якщо для Жені бути в кадрі звично, то для Сергія це стало новим експіріенсом.
Шоу продовжується
Проєкт "Прокачка авто для ЗСУ" вже зібрав кошти на 5 машин. Три з них вже передані військовим, над ще двома вже чаклують механіки. Попереду ще багато роботи, але в компанії впевнені: "Все буде Україна!"