Читайте також: Леклер курйозно виграв кваліфікацію гран-прі Італії
На старті Леклер захистив свою першу позицію від двох пілотів Mercedes. При цьому що Боттас спочатку обійшов Хемілтона. Але британець мало не одразу повернув собі другу позицію.
Невдало стартував Ферстаппен. Він і так був останнім, але на старті мав контакт з суперником, зрізав перший поворот і після цього відправився на піт-стоп.
На 6-у колі Феттель вилетів з траси. Він невдало увійшов у повороті "Астарі" і опинився на траві. А при поверненні на трасу мало не в’їхав у Стролла. Останній пошкодив переднє антикрило боліду Ferrari, тож Феттель відкотився аж всередину пелетону та відправився на піт-стоп. Виїхав звідти він вже мало не останнім. А сам інцидент розглянути пообіцяли стюарди. Згодом йому дали штраф stop&go на 10 секунд. Такий же штраф stop & go на 10 секунд отримав і Райкконен – за неправильні шини на старті.
Сам Стролл при поверненні у перегони мало не вибив з траси Гаслі. Тож і його інцидент розглядали стюарди. Однак йому дали лише проїзд по піт-лейну.
Ого! У Формулі-3 сталася карколомна аварія: болід злетів на декілька метрів
Свій штраф отримав і Албон. Його оштрафували на п'ять секунд – за те, що він покинув трасу і отримав перевагу в боротьбі з Магнуссеном.
З лідерів першим на піт-стоп відправився Хемілтон. Леклер – на наступному колі. І пілот Ferrari повернувся на трасу перед суперником. Невдовзі Хемілтон намагався пройти його в шикані Variante della Roggia. Між ними мало не відбувся контакт, через що пілот Mercedes був змушений навіть зрізати поворот. А Леклер через цей інцидент побачив перед собою чорно-білий прапор.
У цей час першим був Боттас. Але після піт-стопу він повернувся лише четвертим, пропустивши вперед не лише Леклера та Хемілтона, але й Ріккардо.
Читайте також: Легендарний етап Формули-1 вирішили залишити в календарі до 2024 року
На 29-у колі на трасі був введений режим віртуальної машини безпеки. Все через Сайнса. Пілот McLaren перед тим побував на піт-стопі. Але йому невдало прикрутили переднє колесо, через що він був змушений зійти з гонки. А на 31-у колі зійшов і Данііл Квят.
На 36-у колі Леклер зрізав перший поворот. Але зберіг за собою перше місце. А вже на 42-у колі Хемілтон помилився у першій шикані. Однак він не лише відстав від Леклера, але й пропустив вперед Боттаса. Тож саме фін боровся проти пілота Ferrari, показуючи найкращий час на трасі.
Поки лідери змагалися з собою, всередині пелетону Ферстаппен піднявся у топ-10. Натомість Феттель так і залишався поза очковою зоною.
За три кола до фінішу Хемілтон відправився на піт-стоп. Це він зробив для того, щоб на свіжій гумі проїхати найшвидше коло та заробити додаткове очко.
Гран-прі Італії виграв Леклер. Це вперше з 2010 року пілот Ferrari виграв домашню гонку для італійської конюшні. А для Леклера це друга перемога поспіль. Він переміг на попередньому гран-прі Бельгії.
Завдяки цій перемозі Леклер піднявся на четверте місце у загальному заліку пілотів. Він набрав 182 бали і відстає лише на три очки від Ферстаппена. Лідирує й надалі Хемілтон – 284 очки. Другий – Боттас, у якого 221 очко. Феттель лише п'ятий – 169 балів.