В Україні прийняли новий законопроєкт, норми якого дозволяють відкрито порівнювати в рекламі свій товар з товарами конкурентів. Бренди та раніше вели "порівняльну" війну. Однак раніше юристи побоювалися вести таку рекламу в відкриту. Наприклад, в Києві за допомогою банерів воювали McDonalds і KFC, але далі Південного вокзалу така реклама не поширилася.

Це варто побачити: Воротар в НХЛ здійснив фантастичний порятунок, відбивши шайбу у футбольному стилі

Такими ж способами "розважаються" і піарники в спорті. Як ще анонсувати матч, якщо не по-доброму посміятися над командою противника? Однак, в хокеї клубні сторінки в Instagram зайшли ще далі і влаштували цілу перепалку в Stories.

"Вовки" та "щуки" – здавалося б, дуже неоднозначне порівняння. Однак, клубні прес-служби потрапили точно в яблучко, використовуючи кадри з радянського "Ну, Постривай!". Такі прийоми класно спрацьовують як на утримання вже наявних підписників, так і на залучення нових. Адже уболівальник отримує максимум емоцій від саркастичного "стьобу" противника.

Такий формат заманювання аудиторії – нова стежка для піару вітчизняного спорту. Гумор, що заходить всім, наочні картинки, а головне – шалений фідбек від уболівальників. Так що своїх цілей подібний інтертеймент в Stories все-таки домігся.