Після сухих тренувань та кваліфікації фінал Гран-прі Японії все ж мав відбутись на мокрому треку. Організатори гонки відмовились переносити старт на декілька годин вперед і наполягли на дотриманні розкладу. Тож коли прийшов час розпочинати заїзд, виникли сумніви щодо того, чи відбудеться гонка взагалі, адже лив дощ і прогноз свідчив лише про погіршення погодних умов.

Пілоти стартували за сейфті-каром на дощовій гумі та проїхали таким чином два кола, після чого червоними прапорами їх спинили до покращення ситуації. На щастя, дощ досить швидко вщух і після двадцяти хвилин перерви боліди знову виїхали на трек за машиною безпеки.

Ще до 9-го кола, коли сейфті-кар покинув трасу, у Фернандо Алонсо відмовила електроніка й пілот покинув змагання.

Згодом ситуація на треку настільки покращилась, що на 24-му колі навіть дозволили використовувати DRS. Від початку гонки лідером залишався Ніко Росберг, а Хемільтону не вдавалося випередити напарника. Все ж, після декількох невдалих спроб і ледь не вилетівши з траси, на 29-му колі Хем виборов першість.

На 41-му колі погодні умови знову погіршилися й пілотам заборонили використовувати DRS, а Адріан Сутіль в сьомому повороті розбив болід. На 42-му колі в ту ж пастку попав пілот "Marussia" Жюль Бьянкі, який врізався в трактор, що евакуював Сутіля.

Читайте також: Формула-1: Бьянкі перебуває в критичному стані внаслідок аварії

На 45-му колі гонку зупинили, та переможний дубль знову за "мерседесівцями". Хемільтон піднявся на першу сходинку Гран-прі Японії. Другий — Ніко Росберг, а третім в гонці став Себастьян Феттель із Red Bull Racing.