За словами засновника центру Дія.Бізнес в Одесі Олександра Верника, форум став цікавим не тільки для тих, хто працює у сфері спорту.
"Це освітній захід про те, як правильно вибудовувати маркетинг комунікації та в цілому бізнес у сфері спорту. Безумовно, багато говориться про діджитал, про те, які інструменти використовують в комунікаціях з аудиторією, про нові напрями в спорті, зокрема, кіберспорті", — зазначив Олександр Верник.
Ксенія Тюрікова, керівниця PR-департаменту FAVBET:
"Для команди FAVBET честь бути партнерами та співорганізаторами проєкту "Форум спортивного маркетингу", який є рольовим прикладом об'єднання відповідального бізнесу, ком‘юніті підприємців та органів державної влади. Ми підтримуємо інновації і проривні знання, і втілюємо візію компанії в конкретних діях та освітніх проєктах формату Lifelong learning".
Маріанна Ковеня, керівниця БФ "FAVBET Foundation":
"FAVBET Foundation, благодійний фонд міжнародної компанії FAVBET, другий рік поспіль створює в Україні можливості для розвитку освіти і безкоштовного отримання сучасних прогресивних знань для всіх охочих. Наша команда працює над створенням в Україні екосистеми соціального позитивного впливу. Ми фокусуємося на благодійних, корпоративних та impact-проєктах. Тільки за рік фонд реалізував понад 50 ініціатив і продовжує нові".
Директор телеканалів "Футбол 1/2/3" та ведучий програми "Великий футбол" Олександр Денисов:
"Я хотів донести, як виглядає футбол очима нашого глядача, споживача, як наші вболівальники дивляться футбол, та в якій пропорції".
Серед спікерів події також були:
- Артем Мілевський — футболіст, youtube-блогер, амбасадор Favbet
- Роман Бебех — спортивний блогер, коментатор
- Іван Піроженко — футбольний агент
- та інші.
Виступи спікерів можна безоплатно переглянути на Facebook-сторінці центру Дія.Бізнес в Одесі.