Автори еротичної реклами квасу надали Шараповій цікаву пропозицію
Після гучного допінг-скандалу від співпраці із Марією Шараповою відмовилися відомі бренди. Але врятувати спортсменку взялися виробники скандально відомого "Вятского кваса".
Після зізнань у вживанні допінгу від співпраці із російською тенісисткою Марією Шараповою відмовились Porsche, Tag Heuer та Nike. Низка компаній розмірковує над доцільністю подальшої співпраці, а ООН позбавило спортсменку статусу "посла доброї волі".
На допомогу Марії Шараповій прийшов відомий еротичною рекламою "Вятский Квас". Компанія запропонувала зірці тенісу співпрацю і будь-яку підтримку, навіть моральну.
Шарапова наразі обіцяє подумати. Ну, а доки Марія думає, російські любителі квасу потирають руки. Адже реклама компанії "Вятич" широко відома своєю креативністю.
Повний випуск програми "Вєсті Кремля" дивіться тут.